Ads Area

Ζητείται υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου (κέντρο Αθήνας)




Μεγάλος Όμιλος αναζητά για τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (Λ. Συγγρού) υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου.

Καθήκοντα:
  • διαχείριση τηλεφωνημάτων και αλληλογραφίας
  • προγραματισμός συναντήσεων και ραντεβού, καθώς και επαγγελματικών ταξιδίων των στελεχών
  • σημείο επαφής εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
  • αρχειοθέτηση
  • προετοιμασία αναφορών, παρουσιάσεων και προτάσεων
  • έλεγχος της κατάστασης και του εξοπλισμού του γραφείου, καθώς και διενέργεια σχετικών παραγγελιών και προμηθειών
  • υποστήριξη των τμημάτων διοίκησης και πωλήσεων

Προφίλ υποψηφίου:
  • 1 - 3 χρόνια προϋπηρεσία καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης
  • πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
  • άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
  • πολύ καλή γνώση Microsoft Suite Office
  • οργανωτικές ικανότητες
  • ευχέρεια στην επικοινωνία (προφορική και γραπτή)
  • ευχέρεια στη διαχείριση χρόνου και στη θέση προτεραιοτήτων
  • εχεμύθεια

Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα διαρκώς και διεθνώς αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Εάν σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας και θεωρείτε ότι ταιριάζει στο επαγγελματικό σας προφίλ, παρακαλούμε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: biografiko@dypa.gov.gr με ένδειξη στο θέμα "ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣ 121_Γ". Σε διαφορετική περίπτωση, το βιογραφικό σας δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί.