Τελευταίες Δημοσιεύσεις

6/recent/ticker-posts

Σούπερ μάρκετ MERE: Επεκτείνεται με νέα καταστήματα στην Ελλάδα



Τα πρώτα τρία καταστήματα εκτός Αθηνών και πιο συγκεκριμένα σε Λάρισα, Τρίπολη, και Λαγκαδά Θεσσαλονίκης θα ανοίξει η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere. Το Αγρίνιο και η Κόρινθος είναι οι επόμενοι σταθμοί της ρωσικής εκπτωτικής αλυσίδας, η οποία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην ελληνική αγορά.

 Ήδη αναζητά διεθυντές για να στελεχώσουν τα νέα της καταστήματα σε Αγρίνιο και Κόρινθο, με βασικές αρμοδιότητες την ανάπτυξη επιχειρηματικών στρατηγικών για την διεύρυνση του πελατολογίου και της βελτίωσης της κερδοφορίας, καθώς και την πλήρη διαχείριση καταστήματος και διασφάλιση συμμόρφωσης με τις πολιτικές και διαδικασίες. (Αποστολή βιογραφικών στο email: hr@mere.gr).

Το φιλόδοξο σχέδιο των Ρώσων προβλέπει τη δημιουργία 80 καταστημάτων στην Ελλάδα έως το τέλος του έτους.
Το κατάστημα του Αγρινίου, σύμφωνα με το sinidisi.gr, πρόκειται να λειτουργήσει σε ακίνητο στον παράδρομο της Εθνικής Αντιρρίου, συνολικής επιφάνειας 1.300 τετραγωνικών μέτρων.

Πρόκειται για κτίριο το οποίο κατασκευάστηκε στο παρελθόν με προοπτική να στεγάσει το logistics center του Συνεταιρισμού Εργολάβων Υδραυλικών Αιτωλοακαρνανίας, ΥΔΡΩ, στόχος που δεν ευοδώθηκε, περιήλθε στην κατοχή τράπεζας, εκποιήθηκε και άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Στην Τρίπολη θα αξιοποιηθεί ακίνητο, που παλαιότερα στέγαζε τοπικό κατάστημα λιανεμπορίου τροφίμων.

Στο Λαγκαδά θα αξιοποιηθεί κατάστημα της αλυσίδας Μαρινόπουλου που υπήρχε στο παρελθόν το οποίο βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Λαγκαδά – Μικρής Βόλβης, στο Κολχικό του δήμου Λαγκαδά.

Με motto «Χαμηλό κόστος κάθε μέρα» η ρωσική αλυσίδα υπόσχεται τιμές 20-40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό, και αυτό θα το πετύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία.

«Δεν χρειαζόμαστε φωτεινά και πιασάρικα περιτυλίγματα», επισημαίνει στους όρους συνεργασίας. Επιπλέον, προκειμένου οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά στους προμηθευτές, δεν επιβάλλονται κόστη εισόδου, εκπτώσεις εκ των υστέρων, κόστη προβολής ή πιστωτικές υποχρεώσεις.

Σε ό,τι αφορά τις πληρωμές, οι προμηθευτές πληρώνονται κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί κατά τη διάρκειά της, ενώ η ελάχιστη ποσότητα αγοράς που παίρνει από κάθε προμηθευτή η MERE ανέρχεται σε μία παλέτα. Οι παλέτες που χρησιμοποιούνται κατά τις παραδόσεις των προϊόντων δεν επιστρέφονται.

Από την άλλη ωστόσο, εάν τα προϊόντα δεν πουληθούν, η αλυσίδα τα επιστρέφει στον προμηθευτή, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται και με τα έξοδα μεταφοράς. Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα, τα καταστήματα της οποίας θα είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ., σε πρώτη φάση δεν θα πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.

Το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor (σημαίνει «φωτεινός σηματοδότης» στα ρωσικά) είναι ο μεγαλύτερος hard discounter στη Ρωσία, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ παρουσία διαθέτει και σε αγορές όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Καζακστάν, η Κίνα κ.ά.

Τα περασμένα Χριστούγεννα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στη Σερβία, ενώ επόμενοι στόχοι επέκτασης, όπως σημειώνει το site της εταιρείας, είναι οι Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Να σημειωθεί ότι «MERE» είναι το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας. Ιδιοκτήτης της εκπτωτικής αλυσίδας MERE είναι ο όμιλος Torgservis, που εδρεύει στην πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.

Εκτός από την αλυσίδα Svetofor, ο όμιλος Torgservis αναπτύσσει στη ρωσική αγορά και την αλυσίδα Mayak («φάρος» στα ρωσικά).

Οι ιδιοκτήτες του ομίλου είναι η οικογένεια Schneider (92,5%), ο Valery Yakovlev (4,5%) και ο Andrey Veikulainen (3%).

Σε ποιους απευθύνεται η MERE
Η ρωσική αλυσίδα, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων. Επίσης, απευθύνεται στους «κυνηγούς τιμών» που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές, αλλά και σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ.

πηγή: aftodioikisi.gr