Τελευταίες Δημοσιεύσεις

6/recent/ticker-posts

Υπεύθυνος υποδοχής



Οι ρεσεψιονίστ είναι υπεύθυνοι για το χαιρετισμό των επισκεπτών και την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό συνεπάγεται την απάντηση σε κλήσεις και την αντίστοιχη αποστολή τους, την αντιμετώπιση ερωτήσεων και αναγκών των επισκεπτών και την παροχή ενός συνολικού φιλόξενου περιβάλλοντος. Αυτό συχνά περιλαμβάνει την εκτέλεση ad hoc διοικητικών καθηκόντων, όπως απαιτείται. Οι ρεσεψιονίστ απασχολούνται σχεδόν σε κάθε κλάδο.

Ευθύνες για ρεσεψιονίστ
Απάντηση και απευθείας τηλεφωνικές κλήσεις με ευγενικό και φιλικό τρόπο
Καλωσορίστε τους επισκέπτες με ζεστό και φιλικό τρόπο και απαντήστε σε τυχόν ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες
Διατηρήστε τον χώρο υποδοχής και όλους τους κοινόχρηστους χώρους με καθαρό και καθαρό τρόπο ανά πάσα στιγμή
Λειτουργείτε τυπικό εξοπλισμό γραφείου σε τακτική βάση, συμπεριλαμβανομένου ενός μηχανήματος φαξ, ενός φωτοτυπικού μηχανήματος και ενός υπολογιστή
Διατηρήστε λεπτομερή και ακριβή αρχεία των αιτημάτων των επισκεπτών και των κλήσεων που λαμβάνονται
Λάβετε παραδόσεις? ταξινόμηση και διανομή εισερχόμενων μηνυμάτων
Λάβετε απογραφή προμηθειών και συμπληρώστε ξανά όπως απαιτείται
Διατηρήστε το γενικό σύστημα αρχειοθέτησης γραφείου


Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης
Μισθός: 3.000
Τηλέφωνο/Fax:
Ιστοσελίδα:
Facebook: