Τελευταίες Δημοσιεύσεις

6/recent/ticker-posts

Ρεσεψιονίστ ξενοδοχείου



Ο χαιρετισμός και η διασφάλιση της φιλοξενίας των επισκεπτών είναι οι πρωταρχικοί ρόλοι ενός ρεσεψιονίστ ξενοδοχείου, που συχνά αναφέρεται ως πράκτορας ή υπάλληλος της ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Ο ρεσεψιονίστ του ξενοδοχείου είναι συνήθως ο πρώτος υπάλληλος του ξενοδοχείου που οι επισκέπτες συναντούν όταν φτάνουν σε ένα ξενοδοχείο, οπότε οι εύκολοι συνομιλητές με έναν φιλόξενο και ευγενικό τρόπο θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση του σωστού τόνου σε αυτόν τον ρόλο. Είναι επίσης επιφορτισμένοι με τη διαχείριση κρατήσεων και τον έλεγχο των επισκεπτών. Οι ρεσεψιονίστ εργάζονται για μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων ή για μικρότερες, ιδιωτικές εγκαταστάσεις. Επειδή τα ξενοδοχεία εξυπηρετούν τους επισκέπτες όλες τις ώρες, οι ρεσεψιονίστ ενδέχεται να χρειαστεί να κάνουν βάρδιες το σαββατοκύριακο και τις διακοπές σε οποιοδήποτε εύρος των ωρών λειτουργίας του καταστήματος. Συχνά μια θέση σε επίπεδο εισόδου, οι ρεσεψιονίστ του ξενοδοχείου αναφέρουν στη ρεσεψιόν ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης
Μισθός:
Τηλέφωνο/Fax:
Ιστοσελίδα:
Facebook: