Η akouson, εταιρία εμπορίας ακουστικών βαρηκοΐας, βοηθητικών συσκευών αυτών και αναλωσίμων ζητά να προσλάβει υπάλληλο γραφείου / γραμματειακή υποστήριξη για το κέντρο ακοής Συντάγματος.
Αρμοδιότητες:
Καταγραφή εισερχομένων και ενημέρωση δελτίων επισκευής και παραγγελιών
Τιμολόγηση πελατών μέσω μηχανογραφικού συστήματος ERP
Καταχώριση παραστατικών – Εισαγωγή ειδών στην αποθήκη του κέντρου
Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες
Προγραμματισμός ραντεβού
Απαραίτητα προσόντα:
2 χρόνια προϋπηρεσία
Καλή γνώση Αγγλικών
Χειρισμός Η/Υ
Παροχές:
Σταθερός μισθός
Άριστο περιβάλλον εργασίας
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει επίσης ευχάριστη προσωπικότητα, ομαδικό πνεύμα, συνέπεια, επαγγελματισμό και διάθεση για εργασία με προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία.
Κάντε αίτηση πατώντας εδώ