Η Atlas, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων: Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων Μέσω Social Media
Περιγραφή Θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αθήνα, (6) ή (8) ώρες ημερησίως και θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, την διαχείριση των επικοινωνιών μέσω Facebook, Instagram καθώς και της σελίδας της VODAFONE με σκοπό την επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο και το χειρισμό διαφόρων αιτημάτων.
Προφίλ Υποψηφίων
Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
Παροχές Εταιρείας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
Μεταβλητές αποδοχές
Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Συνεχής εκπαίδευση
Κάντε αίτηση πατώντας εδώ