Τελευταίες Δημοσιεύσεις

6/recent/ticker-posts

Υπεύθυνος υποδοχής



Οι ρεσεψιονίστ είναι βασικό μέλος του προσωπικού σε οποιαδήποτε εταιρεία. Είναι το πρώτο σημείο επαφής για οποιονδήποτε επισκέπτη του γραφείου ή όποιον έρχεται σε επαφή με έναν οργανισμό, οπότε η καλή παρουσία και η ευγένεια είναι βασικά χαρακτηριστικά.

Ένας ρεσεψιονίστ διατηρεί επίσης την ασφάλεια καταγράφοντας όλους τους επισκέπτες και πιθανώς εκδίδοντας κάρτες επισκεπτών, καθώς και παρέχει υποστήριξη στην ομάδα ανθρώπινου δυναμικού, όπως απαιτείται.

Ρεσεψιονίστ καθήκοντα και ευθύνες της εργασίας
Ως το μπροστινό μέρος του σπιτιού και συχνά το πρώτο σημείο επαφής για εξωτερικούς επισκέπτες, μια περιγραφή εργασίας του Ρεσεψιονίστ πρέπει να περιλαμβάνει:

Διαχείριση ημερολογίου και διαχείριση αιθουσών συνεδριάσεων
Πιθανός χειρισμός συντονισμού εκδηλώσεων, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά
Χειρισμός ερωτημάτων και παραπόνων μέσω τηλεφώνου, email και γενικής αλληλογραφίας
Χαιρετώ όλους τους επισκέπτες
Μεταφορά κλήσεων όπως απαιτείται
Δυνατότητα διαχείρισης προμηθειών γραφείου, όπως χαρτικά, εξοπλισμός και έπιπλα
Εκτέλεση ad-hoc διοικητικών καθηκόντων
Διατήρηση υπηρεσιών γραφείου όπως απαιτείται (όπως καθαριστές και εταιρείες συντήρησης)
Λήψη και αποστολή παραδόσεων
Βοήθεια με αλληλογραφία όπως απαιτείται
Η λήψη και η διασφάλιση των μηνυμάτων διαβιβάζονται έγκαιρα στο κατάλληλο μέλος του προσωπικού
Βοήθεια στην ομάδα Ανθρώπινου Δυναμικού με διαδικασίες πρόσληψης, επιβίβασης και τερματισμού


Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης
Τηλέφωνο/Fax:
Ιστοσελίδα:
Facebook: