Ads Area

Public.gr και Skroutz.gr δίνουν e-πρόσβαση στους εμπόρους του Πειραιά



Σε άμεση υλοποίηση θέτει από σήμερα τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς το σχέδιο "Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών" σε στρατηγική συνεργασία με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (marketplaces) Public.gr & Skroutz.gr, υπό τον σχεδιασμό και τον συντονισμό της συμβουλευτικής ομάδας ηλεκτρονικού επιχειρείν της Convert Group.

Η δράση εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με στόχο να δοθεί άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικές πωλήσεις σε όλους τους εμπόρους του Πειραιά - μέλη του ΕΣΠ. Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα μπορούν να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών του Πειραιά, αλλά και από το σύνολο της χώρας.

Από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου ξεκινούν δωρεάν ημερήσιες επαναλαμβανόμενες εκπαιδευτικές δράσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω τηλεκπαίδευσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ θα συνεχίσουν και από την νέα χρονιά, ανάλογα με την ανταπόκριση των Πειραιωτών εμπόρων.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, κ. Θοδωρής Καπράλος, δήλωσε σχετικά: "η δράση μας "Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών" εξασφαλίζει όχι μόνο έτοιμη τεχνολογική πλατφόρμα, εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής, υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και έκθεση των εμπόρων μας σε μία τεράστια πελατειακή βάση εκατομμυρίων επισκέψεων ανά μήνα μέσα από την στρατηγική μας συνεργασία με το Skroutz.gr και τα Public.gr."

Η δράση αφορά εμπόρους με δικαίωμα λιανικής πώλησης όλων των κατηγοριών και υποκατηγοριών Ένδυσης & Υπόδησης, Σπιτιού & Διακόσμησης, Τεχνολογίας, Υγείας & Ομορφιάς, Παιχνιδιών, Hobby & Αθλητισμού, Βιβλίων, Αυτοκίνησης & Μοτοκίνησης και Επαγγελματικού Εξοπλισμού (επαγγελματικά έπιπλα, ιατρικός εξοπλισμός, θέρμανση – κλιματισμός, κτλ).

Οι εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά μπορούν αν το επιθυμούν, να δημιουργήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και στα δύο marketplaces. 

Ποιο είναι το κόστος; Οι δυο πλατφόρμες συνεργάστηκαν για τη δημιουργία προνομιακών πακέτων για τα μέλη του ΕΣΠ. Δηλαδή μηδενική αρχική επένδυση και πληρωμή χαμηλής προμήθειας επί των παραγγελιών στις πλατφόρμες, εφόσον το εκάστοτε κατάστημα δημιουργεί πωλήσεις μέσα από αυτές. Τα βήματα είναι τα εξής:

Skroutz: https://merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new_offline  για εμπόρους χωρίς e-shop

Skroutz: https://merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new  για εμπόρους που έχουν ήδη e-shop

Public: https://www.public.gr/cat/marketplace/seller για εμπόρους με ή χωρίς e-shop

Ο κάθε έμπορος ολοκληρώνει την εγγραφή του αποστέλλοντας ηλεκτρονικά στο Public και στο Skroutz τα νομιμοποιητικά της επιχείρησής του (εγγραφή στο ΓΕΜΗ, ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου, αντίγραφο ΔΕΚΟ και αριθμό IBAN για τις εισπράξεις από τις οnline παραγγελίες) και οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών καθοδηγούν τους εμπόρους για να ανεβάσουν τα προϊόντα τους και να δέχονται άμεσα ηλεκτρονικές παραγγελίες, εφόσον πιστοποιήσουν με την γραμματεία του Συλλόγου, ότι η επιχείρηση είναι ενεργό μέλος του ΕΣΠ.

Η δράση "Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών" σχεδιάστηκε υπό την μεθοδική και εξαιρετική συνεργασία των μελών του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, με:

Την συμβουλευτική ομάδα ηλεκτρονικού επιχειρείν της Convert Group, της ελληνικής εταιρείας που καινοτομεί σε 13 χώρες με τα προϊόντα και της υπηρεσίες της, η οποία προσέφερε τις υπηρεσίες της στον Εμπορικό Σύλλογο αφιλοκερδώς.

Τα διοικητικά στελέχη του Skroutz που συνεργάζεται με 6.600 εμπόρους, εκ των οποίων 2.000 στο marketplace του και δέχεται κάθε μήνα πάνω από 35 εκ. επισκέψεις με πρόθεση αγοράς.

Τα διοικητικά στελέχη του Public που συνεργάζεται με 6.000 προμηθευτές και 2.000 εμπόρους στο marketplace του πουλώντας οnline περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια προϊόντα.

Πηγή: capital.gr