Τελευταίες Δημοσιεύσεις

6/recent/ticker-posts

Υπάλληλος Γραφείου για Εξυπηρέτηση Πελατών & Γραμματειακή Υποστήριξη - Μεταμόρφωση



Εταιρία διανομής προϊόντων χονδρικής με έδρα τη Μεταμόρφωση αναζητά υπάλληλο για εξυπηρέτηση πελατών και γραμματειακή υποστήριξη.


Τα κύρια καθήκοντα της θέσης αφορούν τα ακόλουθα:


Τηλεφωνική παραγγελιοληψία

Καταχώριση παραγγελίας σε πρόγραμμα ERP

Διαχείριση παραπόνων πελατών

Τιμολόγηση και διακίνηση

Λογιστικές εργασίες (συμφωνία πελατών, στατιστική αποθήκης, αρχειοθέτηση εγγράφων)


Απαραίτητα προσόντα:


Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 4 ετών σε ανάλογη θέση στον κλάδο του χονδρικού εμπορίου

Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στη χρήση προγράμματος ERP Atlantis θα εκτιμηθεί

Καλή γνώση Η/Υ, Office και ERP εφαρμογών

Καλή γνώση αγγλικών (επιπέδου Proficiency)

Δυναμική προσωπικότητα και ικανότητα στην επικοινωνία και την οργάνωση

Ευχάριστη, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά

Ικανότητα συντονισμού και διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα

Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης


Η εταιρία προσφέρει:


Ανταγωνιστικές αποδοχές

Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας

Εκπαίδευση με στόχο την ανάπτυξη



Περισσότερες πληροφορίες πατώντας εδώ