Η akouson, εταιρία εμπορίας ακουστικών βαρηκοΐας, βοηθητικών συσκευών αυτών και αναλωσίμων ζητά να προσλάβει υπάλληλο γραφείου / γραμματειακή υποστήριξη για το υποκατάστημά της στο Μοσχάτο με σπαστό ωράριο (Δευτέρα, Τετάρτη 10:00 – 16:30 || Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00 – 15:00 και 17:30 – 20:30)
Αρμοδιότητες:
Καταγραφή εισερχομένων και ενημέρωση δελτίων επισκευής και παραγγελιών
Τιμολόγηση πελατών μέσω μηχανογραφικού συστήματος ERP
Καταχώριση παραστατικών – Εισαγωγή ειδών στην αποθήκη του υποκαταστήματος
Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες
Καταγραφή δαπανών και αναγκών του υποκαταστήματος
Απαραίτητα προσόντα:
2 χρόνια προϋπηρεσία
Καλή γνώση Αγγλικών
Χειρισμός Η/Υ
Παροχές:
Σταθερός μισθός
Άριστο περιβάλλον εργασίας
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει επίσης ευχάριστη προσωπικότητα, ομαδικό πνεύμα, συνέπεια, επαγγελματισμό και διάθεση για εργασία με προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία.
Περισσότερες πληροφορίες πατώντας εδώ